HOSGELDINIZ

Sevgili Dostlarım ;
 
Hayatımın 14 yılını verdigim hobim uzerine hazırlamıs oldugum sayfama hosgeldiniz .
 
Bugünün rakamlarıyla Yerli , Amerikan , Ingiliz , Asyali , Fransız , Italyan ve diger dunya ulkelerinin bestecilerinin albumlerinden olusan toplam 62.000 muzik parcası ve yaklaşık 6000 LP , MC , EP , CD ve 45 likten oluşan film muzikleri koleksiyonuna sahibim .
 
Koleksiyonum hakkındaki tüm detayları bu sayfada anlatabilmek imkansız gibi gözukmekte ama en azından belli kategoriler hakkında bilgi vermeye calısıyorum . Eger bu tarz ile ilgileniyor ve albumler hakkında bilgi almak istiyorsanız sayfama yorum yazmanız yeterlidir .
 
Hep Mutlu & Muzikle kalın ;
 
YOJIMBOOO
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

HOSGELDINIZ için 9 cevap

  1. byaydin dedi ki:

    Kardesim hayirli ugurlu olsun:)

  2. Soner dedi ki:

    Eline sağlık Gökay. Bu kadar geniş kapsamlı bir hobiyi derleyip toparlayıp bizlerle paylaşmaya çalışman gerçekten takdiri hak ediyor. Keyifli çalışmalar dilerim.

  3. Ayça dedi ki:

    Gökaycım, çok güzel ve meraklısı için çok faydalı bi site olmuş.Tebrik ederiz..
    Ayca & Koray

  4. Arzu dedi ki:

    buraya kadar nası geldim bende bilmiyorum ama seni keşfetmek varmış soncunda… walla ne diyeyim hayran olmamak elde değil… ben sadece sütkardeşler filminin müziğini telefonuma yüklemek isterken kendimi burda buldum ve utanmadım değil. eline sağlık yolun hep açık olsun… ha şu terimide kullanayım da içimde kalmasın helal sana beee….

  5. Asena dedi ki:

    merhaba yojimboo tebrikler cok guzel bir site ellerine saglik  bende Turk filmlerinde kullanilan yabanci musikleri biriktiriyorum bilmedigim cok sey var burada aradigim seyler de cok  ben daha amator bir sekilde 45 lik LP VE  CD  Olarak  henuz 60 civarinda  tamamini disaridan bulabildim yasim 48  benim tespit ettiklerim muzikleri plak isimleri ve seri numaralariyla burada degilde e mail ile yollamak isterim. sitenize ilave ederseniz cok sevinirim  onun için burada sadece ilgilenenler icin yerlileri yazayim "mustafa ozkent – genclik ile elele" LP  Tamami (enstrumantal. anadolu ezgileri rock tarzinda)  esin engin orkestrasi – anadolu LP "koyden indim sehire" ve devam filmlerinde, timur selcuk orkestarasi – sila gunesi  45 lik   evcilk oyunu 1975 filminde. trt ara muzikleri 1 ve 2 ci cesitli sanatcilardan kolleksiyoncular icin onemlidir email adresinizi bulamadim  sevgilerle
     

  6. sema dedi ki:

    merhabalar bu bilgileri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz , benim öğrenmek istediğim  iki şey var yardımcı olursanız çok sevinirim
    1. erol taş ile billur kalkavanın oynamış olduğu ayrı dünyalar filminde gerilim sahnelerinde sürekli çalan müziğin ismi
    2. de erol taş ismet erten ve nebahat çehre nin oymaış olduğu kızılmaske 1 filminde hareketli sahnelerde  çalan müziğin ismi hatta bu müzik yılmaz güney in \’güney ölüm saçıyor\’ filmindeki hareketli sahnelerde de çalıyordu , şimdiden çok teşekkür ederim
     
    cici_girl87li@hotmail.com
     

  7. FATİH dedi ki:

    Şu, 1975 yapımı che Carambole Ragazzi yani Üç Kağıtçılar filminin çeşitli yerlerinde özellikle de Cüneyt arkın Horoz ali çılgınlıklarında çalan müziği arıyorum ismini biliyorsanız paylaşmanız dileğiyle, iyi bir bravoyu hakettiğini bildirmeliyim..

Bir Cevap Yazın

