Turk Filmlerinde Kullanılan Yerli Albumler

Arkadaşlar merhaba ; 
Türk Filmlerinde özellikle 1970 – 1980 arası dönemde kullanılan yerli albumler içerisinde en çok dikkat çekenleri bestecileri ve albüm isimleriyle beraber şu şekildedir .
Pek çoğu piyasada cd leri bulunmayan eserlerdir ama LP veya 45 likleri sıkı bir takiple bulunabilir ;

Osman Ismen Orkestrası – DISKOMATIK KATIBIM LP

Osman Ismen Orkestrası – DISKO MADIMAK LP

Zafer Dilek – OYUN HAVALARI LP

Timur Selcuk – TIMUR SELCUK ORKESTRASI LP

Esin Engin – OYUN HAVALARI LP

Mogollar – ANADOLU POP LP

Mogollar – DUM TEK LP

Okay Temiz – DENIZALTI RUZGARLARI 45 lik

Okay Temiz – TV ARA MUZIGI LP

Okay Temiz – ZIKIR LP

 

Bu albumler ile ilgili bilgi edinmek veya bilginizi paylaşmak için bana ulaşabilirsiniz . Bu yazının altına mail adresinizle beraber yorum yazmanız yeterlidir .

 

YOJIMBOOO

Bu yazı Turk Filmleri Muzikleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Turk Filmlerinde Kullanılan Yerli Albumler için 20 cevap

  1. Unknown dedi ki:

    Böyle Bir Çalışmadan Dolayı Sizi Canı Gönülden Kutlarım

  2. shangri dedi ki:

    Yehuu işte bu geç bile kalmıştın hayırlı olsun😉

  3. Emrah dedi ki:

    sevgili YOJIMBOOO albumlari linkini e-mail adresime yollarsan cok sevinirim.
    ozellikle osman ismeni cok merak ediyorum. eger Osman ismenin Yunan versiyonunu merak edersen sana yollarim.
    disko muzigi cok  ilginc bence. Bir suru sytnh falan var iclerinde.
    eline saglik emrah.

  4. bekir84 dedi ki:

    Arkadaşım öncelikle seni canı gönülden kutluyorum.Çok güzel bir arşiv elde etmişsin bravo doğrusu.Tabi ki bizde yararlanmak isteriz sizin bu güzelliklerinizden.emailinizi merak ve heyecenla bekliyorum.sağlıcakla kalın…

  5. Unknown dedi ki:

    arkadaşım cok güzel bir hizmet vermissin seni can-ı gönülden kutluyorum.benim elimde eski türk filimlerinde kullanılan bir müzik var fakat ismini bir türlü bulamadım.eğer beni msn den eklersen sana yollayabilirim.başarılarının devamı dileğiyle teşekkürler…ekiray@gmail.com

  6. Mehmet dedi ki:

    Yojimbooo Merhabalar;
    Rica etsem Osman İşmenin albumleri ile ilgili olan paylaşım linklerini bana gönderirmisin.Uzun zamandır onun diskomatik katibim / madimak albumlerini ariyorum.
     
    Yardımların için şimdiden teşekkürler

  7. hakan dedi ki:

    selamlar benimde yaklaşık 3.200 plak, 1250 videoklip, 720 film ve 600 e yakın mp3 üm var. sizlerle paylaşmak isterim.
    sevgiler 

  8. nihat dedi ki:

    slm ben özellikle cüneyt arkının film müziklerini arıyom drama ve aksiyon sahnelerin de calan saoundtracklar bana yardımcı olursanız cok sevinirim ayrı bunları bir topic halinde verirseniz memnun kalırım

  9. Dexter dedi ki:

    selam yojimboo abi senden bi isteğim var disko madımak ı çok merak ediyorum, her yere baktım bulamadım, elinde link varsa bana yollarmısın, kendine çok iyi bak şimdiden teşekkürler   

  10. cagatay dedi ki:

    bende osman işmen diskomatik katibim lp vardı ancak bir kaza sonucu hasar gördü benimle paylaşırsanız sevinirim saygılar.

  11. alpina dedi ki:

    slm arkadaslar 1980\’lerdeki Türk filmlerinde surekli calan bir parca var ancak parcanın tam ismini ve grubun adını bilmitorum sarkı  baslangıcta klavye sesi ile baslıyo (john carpenter degeil cunku onu dinledim) you were young diye nakarat ksımı var hatırladıgım cok iyi anlatamadıgımın farkındayım ama bu sarkıyı blien arkadaslr varsa lutfen mail atsınlar msn mesaj yollayabilirler

  12. gk dedi ki:

    OSMAN ISMEN albümlerini arayan arkadaslar ; Elimde DISKOMATIK KATIBIM ve DISKO MADIMAK LP leri mevcut ancak mp3 kayitlari yok , bilgisayarada aktarabilecegim tesisatim mevcut degil . Bu iki albümde calan parcalar Kemal Sunal ve Zeki – Metin filmlerinin pek cogunda kullanildilar .
     
    Gectigimiz yil icerisinde iki albümde diskotek sitesi forumunda yayinlanmisti ancak forum kapatilmaya basladigi icin bu basliklarin cogu silindi . Internet üzerinde yerli müzik paylasimi yapan forumlardan birinde olabilir belki .
     
    80 li yillarda calan parca ile ilgili olarak ta youtube de 80frvr isimli bir kullanici mevcut . Ozellikle 80li yillarin Türk filmlerinde kullanilan melodileri üzerine güzel calismalar yapiyor . Ondan yardim alabilirsiniz.
     
    Sevgiler;

  13. Ismael dedi ki:

    arkadaslar bende osman işmen in disko madımak albumunu arıyorum. tum net sitelerine baktım bulamadım.elinde olan warsa bana yollabilir mi bi zahmet. youtube da 80frvr die birisi cok ii bir calısma yapmıs ama o parcaların tamamını olsa daha iyi olur.elinde olan varsa bi zahmet yollasın lütfen ! …

  14. mehmet dedi ki:

    BU DA MÜTİŞ

  15. mehmet dedi ki:

    harika bir çalışmaolmuş emeği geçen herkeze teşk

  16. gk dedi ki:

    Tesekkurler

  17. Unknown dedi ki:

    Sevgili YOJIMBOOO, sana nasil ulasacagiz ? E-Mail Adresin burada yok. Saygilar

  18. gk dedi ki:

    "Bu albumler ile ilgili bilgi edinmek veya bilginizi paylaşmak için bana ulaşabilirsiniz, Bu yazının altına mail adresinizle beraber yorum yazmanız yeterlidir"

  19. FATİH dedi ki:

    Osman Ismen Orkestrası – DISKO MADIMAK LPdostum uzun zamandır bu albümü arıyorum yardımcı olursan çok sevinirimmail:fatih.ozmen@hotmail.com

  20. gk dedi ki:

    Merhaba Fatih, bu album Facebook uzerinde ki YESILCAM MUZIKLERI grubumuzda paylasilmisti, gruba uye olarak wall bolumune yazip kisa bir sure icerisinde elde edebilirsin

Bir Cevap Yazın

